Wednesday, December 8, 2010

KUALA LUMPUR MOTORSHOW 2010

Assalamualaikum pada semua.....hari nie aku cuti kerna anaku Aidil demam hampir 3 hari dah. Risau dibuatnya...apapun nak kasi la crita skit tentang lawatan aku kesana pada 3 haribulan....Hari pertama tu.....Aku, bos dan Alan sampai di KL jam 10.30pg......Bos trus ke meeting di HQ, aku dan Alan terus ke PWTC......Lebih kurang 3.30ptg aku terus gerak ke Ipoh untuk ambik keta dengan Kek (nama orang bukan untuk dimakan yer)
Aku pun terus la kesana...tiba dalam 6.15ptg....Bila dah ambik keta trus la aku cau.....Tapi bos n Alan x jadi balik diorang stay sana.....Nasib baik la aku x ikut....klu x aku pun sangkut la.....

Disini aku akan postkan gambar2 disana....Jadi stay everyday at my blog to all of you...

Terima Kasih.....wasalam... 

No comments:

Post a Comment