Thursday, November 18, 2010

HARI KEJA SELEPAS AIDILADHA

Hari ini sama saja keja...keja...dan keja...nak buat mcmna kena la buat untuk cari makan....Klu x shoroo (makan) mis lah! Kena jumpa cstomer kat JPJ Seberang Jaya lagi....

Tapi apa pun selepas menjamu selara kat Restoran Pan Mutiara, kari kepala ikan tu....Makan tengahari ini ditaja oleh Joane dri Tokio-Marine Insurance sebagai menghargai sumbangan (submission) untuk keta2 kat ofis la....Lebih kurang 9 orang semuanya....Kami order ala carte ja...sebab klu ambik package mcm x menarik ja....

Jadi aku yang suggest tmpat nie...bos pun kata ok...Good idea.....Aku yang buat order....semua setuju....Lepas mkan kesemua ucap terima kasih pada wakil insurance tu....Sedap gak...kena la dgn harga lebih kurang RM266 ja... Kami harap akan adakan lagi makan2 mcmni klu boleh sebulan sekali....tapi bukan sykt insurance ja la....bank2 officer pun boleh..... Hehehehe.....

Sebelum balik dri JPJ, bos suruh p Kulim jumpa cstomer .....tapi aku terpaksa bagi excuse sbb dah janji dgn  wife aku nak p umah mak di Sg. Pinang. Kelmarin x sempat kesana untuk berhari raya....Cuma jumpa kat Bukit Jambul umah aunty wife aku kat sana....

Boleh kata sibuk jugak la aku dalam 2 bulan nie....lebih2 lagi dh ujung tahun.....Esok nak register keta Avante pulak....Alhamdullilah...jual gak aku keta yang agak susah untuk dijual....Trima kasih pda  broker aku yg introduce cstomer yg senang nak buat loan.....

Harap2 esok ok ja......Cau Cin Cau....Jumpa anda lagi diruangan seterusnya......Wasalam

No comments:

Post a Comment